З народженням доньки стала доволі часто брати речі у польському інтернет-магазині Sinsay. Основна причина душе проста – там дешево. При цьому якості речей вистачає на час, доки дитина виросте. Для мене зараз це просто золотий магазин.
Нещодавно так сталося, що отримала комплект “некомплект”. Замовляла костюм, а прийшла тільки кофта. Штанців не було. Я трохи розгубилась. Замовлення приходить з Польщі. Тобто повертати речі зовсім не має сенсу. Я більше за доставку заплачу. Так от. Відкрила додаток Сенсея і написала відгук: усе добре, але штанів немає. Згодом зі мною зв’язався представник магазину. Спочатку спитав який з замовлених комплектів не повний. Потім ще просив фото того, що надійшло і опис того, що не надійшло. Скорочу трохи розповідь: переписувались пару тижнів і в результаті мені безкоштовно надіслали штани з того комплекту.
Приємно було) Не очікувала, якщо чесно.
Просто це не перший досвід “некомплекту” з інтернет-магазину. Але завжди (ЗАВЖДИ!) потрібно було зробити повернення і вказати, що прийшов не весь замовлений комплект. Тільки тоді можна було отримати назад гроші (і замовити товар заново, якщо в ньому ще є потреба). Сенсей в цьому плані зробив як майстер-сенсей)
Звісно, хочется сподіватись, що інші магазини також переймуть таку тактику. Але то марні сподівання для більшості. Треба бути реалістами.
Гарних покупок)